Funcționalități
O aplicație de monitorizare a activității cu funcții complete, care este capabilă să determine timpul activ/inactiv petrecut utilizând aplicații sau site-uri web.
Sunt disponibile rapoarte detaliate cu activitatea sau rapoartele agregate pentru un singur angajat, o echipă/departament sau la nivel de companie.
Monitorizare Activitate Internet
Aceasta este una din cele mai apreciate funcționalități ale Cyclope. Toate activitățile pe Internet sunt monitorizate de către Cyclope. Astfel puteți ști exact:
- Timpul activ petrecut pe fiecare pagină web
- Utilizatorii care petrec cel mai mult timp activ online
- Cele mai vizitate site-uri și timpii petrecuți de fiecare utilizator în parte pe ele
Prezența La Birou
Cyclope vă oferă informații despre:
- Ora începerii / terminării activităților la calculator și timpul total
- Timpul activ de utilizare a calculatorului
- Timpul în care calculatorul nu a fost folosit
- Ore suplimentare și activitățile desfășurate
Rapoarte De Productivitate
Cyclope vă prezintă, implicit sau pe baza setărilor dumneavoastră:
- Timpul activ petrecut în aplicații productive (Email, Office, CRM, ERP, CAD, Design, etc.)
- Timpii neproductivi (Rețele de socializare, Știri, Sport, Jocuri, Cumpărături, etc.)
- Cei mai productivi / neproductivi dintre utilizatori
Aplicații
Toate aplicațiile rulate sunt automat monitorizate de către Cyclope. Astfel:
- Primiți un raport cu numele aplicațiilor folosite și timpul activ petrecut de utilizatori în fiecare aplicație sau ecran din interiorul aplicației.
- Dincolo de utilitatea acestor informații pentru creșterea productivității utilizatorilor, acest raport vă ajută și să aveți un flux de prelucrare a datelor din firmă generat automat – condiție cheie în conformarea la GDPR.
Există un raport de Top Aplicații care prezintă cele mai folosite aplicații, timpul total de folosire și utilizatorii cei mai activi în aplicațiile respective.
Inventar Software Si Hardware
Cyclope inventariază:
- Totalitatea aplicațiilor instalate pe calculatoarele monitorizate
- Configurațiile hardware (procesor, memorie, unități de stocare, monitor, etc..)
Acest inventar vă va fi de folos și la conformarea GDPR, regulamentul solicitând existența unui inventar scris de hardware și software.
Documente Si Listări
Timpul activ petrecut pe fiecare document este evidențiat în Cyclope care monitorizează cele mai cunoscute aplicații:
- Microsoft Office, Open Office, Libre Office, etc…
- ArchiCAD, AutoCAD, Autodesk, etc.
- Photoshop, Corel, etc.
- SAP, Microsoft Dynamics, QlikView etc.
Documentele listate sunt evidențiate în Cyclope prin: numele documentului, imprimanta folosită și numărul de pagini.
Fișiere
Această funcționalitate vă ajută să:
- Monitorizați activitățile pe documente: creare/copiere/modificare/ștergere cu data, ora și discul aferent fiecărei operațiuni
- Puteți filtra acest raport pentru a vedea activitatea de pe unitățile fixe (hard-diskuri) sau doar pe unitățile mobile (stick-uri USB, carduri de memorie, hard-disk-uri portabile, etc).
- Identificați posibile breșe de securitate sau scurgeri de date cu caracter personal pentru a putea lua măsurile de rigoare în timp util.
Cu ajutorul acestei funcționalității cheie creșteți nivelul de securitate al datelor din companie și bifați respectarea unei cerințe de bază a GDPR – identificarea scurgerilor de date cu caracter personal.
Rapoarte pe email
Toate rapoartele sunt disponibile atât pe interfața web a produsului cât și pe email. Se poate configura frecvența de primire a email-urilor, tipul de raport dorit precum și forma lui (PDF sau CSV/Excel).
Evidența automată a prelucrării datelor cu caracter personal
privind protecția datelor – GDPR. În acest sens Cyclope vine în întâmpinarea art. 30 alin. 1 și 2 din Regulament, oferind:
- Monitorizare eficientă a prelucrării datelor cu caracter personal
- Identificare promptă a vulnerabilităților și breșelor de securitate
- Alertare cu privire la potențialele nereguli de prelucrare a datelor